Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T18:09:23+01:00
-odprężenie się
- nabranie sił
-obcowanie ze środowiskiem
- czas na pomyślenie o jakiś sprawach
- umiejętność troski o przyrodę
- wdychanie świeżego powietrza
- wypoczynek
- spędzenie czasu ze znajomymi
13 4 13
2009-12-20T18:11:26+01:00
* dostarcza tlenu
*rośliny dostarczaja pożywienia
* kosmetyki z roślin
*jestesmy spokojniejsi ,np. szum drzew
*przyroda jest inspiracją!
13 4 13
2009-12-20T21:43:34+01:00
1zwalcza stres 2 zwalcza napięcia psychiczne 3 wpływa korzystnie na rozwój psychiczny 4wplywa na dzieci z adhd 5daje pogodę ducha 6 budzi uczucia opiekuńcze 7rodzi zamiłowanie do pielęgnowania roślin i zwierząt, 8miej męczy mózg ponieważ nie wymaga złożonej interpretacji.


Mam nadzieję ,że pomogłam :) To wszystko co wiedzilam :))
Chyba bedzie najlepsza odp.:)
12 3 12