Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:26:38+01:00
CECHY PAŃSTWA HITLERA
USTRÓJ POLITYCZNY:Faszyzm, czyli państwo totalitarne w Niemczech. Miało na celu kontrole nad wszystkimi dziedzinami życia jego obywateli. Sprawy państwa stawiane ponad wszystko, ujednolicenie form życia.
GOSPODARKA: Hitler dążył do tego, aby gospodarka państwa była samowystarczalna, wprowadził szereg ustaw poprawiających warunki socjalne robotników, rozbudował przemysł zbrojeniowy, Niemcy miały stać się potęgą militarną.
KULTURA : NSDAP doprowadziło do tego, że kultura stała się narzędziem propagandy Hitlera. Potępiano Żydów, ich zwyczaje i kulturę. Kultura nowoczesna, była potrzegana za "żydowską" czyli "zwyrodniałą".

Tyle niestety wiem :)
Mam nadzieje że się przyda :P
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T18:29:55+01:00
Panstwo hitlera to niemcy. ustroj poityczny- faszyzm, inaczej nazizm
panstwo hitlerowske, bylo bardzo wysoko rozwinięte gospodarczo
kultura i oswiata- likwidacja ksiazek zydowskich i cyganskich z bilbliotek, glebokie samozapatrzenie w swoj narod[ nacjonalizm ] , antysemityzm [niechec do zydow]
terror- obozy kocentracyjne, gestapo-tajna policja plityczna, krysztalowa noc [wybit szyby w sklepach zydowskich], noc dlugich nozy [1934], ustawy norymberskie[1935]

prosze;)
2 5 2