Potrzebuję Definicji i wzorów z Fizyki z klasy II lub I Gimn.
Na:
Prędkość, Przyspieszenie, Drogę, Czas,

I jak macie to opisy do wykresów: drogi od czasu, przyspieszenia od czasu i prędkości od czasu.

Pliss o pomoc ! Tylko nie z Wikipedii tylko to co macie w zeszycie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:19:15+01:00
V=s/t
A=v/t
S=v*t
T=S/v
V=a*t
S=½at²
2009-12-20T18:25:44+01:00
PRĘDKOŚĆ
-WIELKOŚĆ WEKTOROWA O CECHACH:KIERUNEK,ZWROT,WARTOŚĆ,PUNKT PRZYŁOŻENIA
WZÓR:V=S/T
PRZYŚPIESZENIE
-STOSUNEK PRZYROSTU PRĘDKOŚCIDO CZASU W KTÓRYM TEN PRZYROST NASTĄPIŁ
WZÓR:a=V/T
DROGA
-DŁUGOŚĆ ODCINKA TORU
CZAS
-JEST WYZNACZANY PRZY WYKONYWANIU JAKIEJŚ CZYNNOŚCI