440
440
440
220
1760
2530
3300
1540
1705
3685
1562
2409
2431
2574
2871
572
737
2882
2068
517
2288
3069
1573

Moje zadanie polega na tym żeby z tych liczb pododawać niektóre i żeby wyszła równa liczba czyli NP:1000 2000 3000 w gore nie przekraczająca 10000

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:27:30+01:00
Zadanie dość trudne można połączyć również 3 liczb, ale sama nic nie znalazłam
2009-12-20T18:33:36+01:00
440+560=1000
440+1560=2000
440+3560=4000
220+780=1000
1760+240=2000
2530+470=3000
3300+700=4000
1540+460=2000
1705+2295=4000
3685+2315=6000
1562+7438=9000
2409+591=3000
2431+2569=5000
2574+4426=7000
2871+5129=8000
572+428=1000
737+1263=2000
2882+1118=4000
2068+932=3000
517+483=1000
2288+1712=4000
3069+1931=5000
1573+1427=3000

Nie wiem ,jakoś tak zrobiłam ;//