Podaj przyczyny spadku wielkości połowów ryb morskich w polsce,od lat 90tych
wymieńkorzysci społeczno-ekonomiczne wynikające z funkcjonowania portów rybackich dle Łeby, Jastarni, Dziwnowa, Helu, Świnoujścia, Władysławowa, Kołobrzego, Ustki, Darłowa

2

Odpowiedzi

2009-12-22T15:34:30+01:00
Jest spadek ponieważ ludzie wysuszają wody i coraz więcej kupują ryb bo na ziemi jest duzo ludzi
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T15:45:00+01:00
Do spadku wielkości połowów ryb w Polsce przyczniły się ścieki, które wlewalmy do rzeki, a ona ma ujście do Morza Bałtyckiego. Poza tym jest wiele ryb słodkowodnych, a Polska ma większy dostęp do wód słonych. Przez wiele lat rozwinął się handel i sprzedaje się hurtowe ilości tyb.

Myślę, że jest dobrze ;)
Czekam na punkty ;P
Pozdrawiam ;*
7 3 7