Odpowiedzi

2009-12-20T18:35:29+01:00
-Dzień dobry
-Dzień dobry
-Czy mogę prosić sok jabłkowy, chleb, mąkę i jajka?
- Z jakiej firmy sok
-Może z Gardena.
-Proszę
-Dziękuję
-Do widzenia
-Do widzenia

-Hallo
-Hallo
-Kann ich Apfelsaft, Brot, Mehl und Eiern? -
Was ist der Saft kann mit der Gardena-.
-Bitte
-Danke
-bye
-bye

zazwyczaj taka jest rozmowa :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:38:11+01:00
S: Guten Tag. Wie kann ich Ihnen helfen? | Dobry. Jak mogę Panu(i) pomóc?
K: Ich suche nach einem Handy. Haben Sie etwas interessantes? | Szukam za komórą. Macie coś ciekawego?
S: Ja, zum Beispiel diesen hier. Er hat alle nötige Funktionen. | Tak np. tego. Ma wszystkie niezbędne funkcje.
K: Er sieht wirklich gut aus, aber wie viel kostet er? | Wygląda naprawdę dobrze, ale ile kosztuje?
S: Er kostet 200 euro. | 200euro
K: Das ist für mich zu teuer. Haben Sie etwas bliigeres? | To dla mnie za drogo. Macie coś tańszego?
S: Ja, diesen hier. Er kostet 120 euro. | Tak, tego. Kosztuje 120euro
K: Der gefällt mir und ich nehme ihn. | Podoba mi się i biorę go.
S: Móchten Sie noch etwas? | Czy życzy Pan sobie coś jeszcze?
K: Nein, das wird alles vielen Dank. Auf wiedersehen. | Nie, to będzie wszystko, bardzo dziękuję. Do widzenia.
S: Auf wiedersehen. | Do widzenia.
__________________________
licze na najlepszego ; )
pozdrawiam ; )
2009-12-20T18:44:42+01:00
-Kann ich Ihnen helfen? - W czym mogę pomóc?
*-Ich brauche eine Hose - Potrzebuję spodni!
-Welche Grosse? -jaki rozmiar?
*-40 -40
-Welche Farbe? -jaki kolor?
*-Schwarz -czarny
-Wie finden Sie diese hier? -Dane spodnie znajdą państwo tutaj!
*-cool. - fajnie
*-Wo kann ich anpobieren?? -gdzie można je przymierzyc?
-freichlich -tutaj
*-vielen Dank. -bardzo dziękuje
-Und passt sie gut? - i jak dobrze pasują?
*-Ja, Das gefallt mir.Was kostet sie? - tak dobrze pasują. Ile kosztują?
-30 euro.Gehen Sie bitte an der kasse. -30 euro. Zapraszam do kasy.
*-Danke schon. - bardzo dziękuje!

liczę na wyróżnienie
3 4 3