Odpowiedzi

2009-12-20T18:34:45+01:00
H - wysokość
Pc- pole całkowite
ob - obwód
Pp - pole podstawy albo pole powierzchni
2009-12-20T18:36:24+01:00
H- wysokość
pc- pole całkowite
ob- objętość
pp-pole podstawy

myślę że pomogłam;p;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:37:43+01:00
H czyli wysokość=5cm
Pole całkowite=120cm²
Obwód=20cm
wzór na pole całkowite czyli
Pc=2Pp+ob*h
Pole całkowite=2*Pole podstawy+obwód*wysokość
podstawiamy pod wzór
120=2Pp+20*5 czyli 120=2*pole podstawy+20*5
120=2Pp+100
20=2Pp(pole podstawy)
Pole podstawy=10cm²