Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T18:11:52+02:00
Szanowny/a Panie/Pani Dyrektorze/Dyrektor,
W imieniu klasy .... prosimy o przedłużenie przerwy między lekcją x a lekcją y. Swoją prośbę uzasadniamy tym, że po tylu lekcjach chcielibyśmy mieć na zregenerowanie sił lub ciepły posiłek w stołówce.Uważamy że dotychczasowa przerwa jest za krótka,często musimy śpieszysz się podczas obiadu, a do tego nie mamy czasu na odpoczynek między lekcjami. Mamy nadzieję, że pan/i rozważy naszą prośbę.Z wyrazami szacunku.


Uczniowie klasy ....
5 3 5
2009-09-14T18:18:02+02:00
Szanowna Dyrekcjo Szkoły takiej i takie!
Uczniowie klasy...uprzejmie proszą o przedłużenie długiej przerwy z powodu np. obiadu ,ponieważ uczniowie nie mają czasu na spokojne spożycie drugiego śniadania lub obiadu. Serdecznie dziękujemy za rozważenie tej propozycji. Prosimy o szybko odpowiedź.
Uczniowie klasy...
4 2 4
2009-09-14T18:29:34+02:00
Drogi dyrektorze! 28.04.09
(miasto)

W imieniu całej klasy chciałbym prosić o wydłużenie długiej przerwy. Po rozmowie , cała klasa uznała iż długa przerwa nie jest wystarczająco długa. Potrzebujemy mieć więcej czasu na zjedzenie drugiego śniadania jak i do odpoczęcia między lekcjami.Sądzę , że cała szkoła się z nami zgodzi.
Bylibyśmy bardzo wdzięczni.

(imie) wraz z całą klasą (klasa)
3 2 3