Opisz koleżankę w j.angielskim(12 zdań)z has got
(koleżanka nazywa się asia ma niebieskie oczy, jest niska, nosi okulary, ma krótkie brązowe włosy,i jest fajna,lubi malować i rysować-nie wiem czy to się przyda )
jakby coś to pytania piszcie na priv
tylko żeby w zdaniach było has got
z góry thx:*
z tłumaczeniem na j.polski

2

Odpowiedzi

2009-12-20T18:48:41+01:00
(koleżanka nazywa się asia ma niebieskie oczy, jest niska, nosi okulary, ma krótkie brązowe włosy,i jest fajna,lubi malować i rysować-nie wiem czy to się przyda )


This is my friend Asia. She has got blue eyes, dark hair and she's low. She wear google 'cause she has got defect of vision.Asia is very nice collegue. She like paint and draw some picture and sometimes she paint me :)

To jest moja koleżanka Asia. Ona ma niebieskie oczy, brązowe włosy i jest niska. Ona nosi okulary ponieważ ma wadę wzroku. Asia jest bardzo fajną koleżanką. Lubi rysować i malować obrazki i czasami rysuje także mnie :D
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:51:52+01:00
I have got brilliant friend.Her name is Asia.She has got blue eyes she's very tall and slim .She is wearing glasses.Her hair has got brown colour and they are short.She's very nice for me.Sometmies she wear long balck skirt and white shirt.Then she is looking serious.She perfectly drawing .SHe has a lot of features which I like .Asia is my best friend.

Mam wspaniałą koleżankę.Nazywa się Asia.Ma niebieskie oczy jest bardzo wysoka i szczupła.Nosi okulary.Jej włosy są krótkie o brązowym kolorze.Jest bardzo miła dla mnie.Czasami jak ubiera się w długą czarną spódnice i białą koszule wygląda strasznie poważnie.Świetnie rysuje.Ma dużo cech które mi sie podobają.Asia jest moją najlepszą koleżanką/przyjaciółką.
2 5 2