Odpowiedzi

2009-12-20T18:41:36+01:00
Mołdzi ludzie potrafia kochać nie ważne ile człowiek ma lat ile przezył ile wie wane jest to co czuje
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:43:08+01:00
NIE, nie wszyscy młodzi ludzie nie potrafią kochać naprawdę. Miłości do innej osoby trzeba się nauczyć, trzeba do tego dojrzeć.
Kochać prawdziwie jak najbardziej można w młodym wieku, ale pod warunkiem, że jest się dojrzałym emocjonalnie, że ma się przeżytych kilka trudnych historii... Ale młodzi ludzie mogą kochać prawdziwie, bez wątpienia.
2 3 2
2009-12-20T18:42:36+01:00
Według mnie i tak, i nie.

Młodzi ludzie potrafią kochać swoich rodziców, za to, że opiekują się nimi, służą dobrą radą i dbają o rozwój swojej pociechy. Są w stanie docenić ich wkład, aby ich dziecko wyrosło na jak najlepszego człowieka. Z drugiej strony niedorosła osoba nie potrafiłaby kochać dziewczyny, ponieważ cechy emocjonalne tego człowieka są bardzo zróżnicowane, mogą zmieniać się nawet z dnia na dzień.
1 5 1