Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8:15. Przerwy po czwartej i piatej lekcji trwają po 20 minut, natomiast wszystkie pozostałe przerwy są dziesięciominutowe. Robert ma w poniedziałek 5 lekcji. Każda trwa 45 minut. O której godzinie skończy zajęcia?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:43:13+01:00
1lekcja
8:15 - 9:00
1 przerwa
9:00 - 9:10
2 lekcja
9:10 - 9:55
2 przerwa
9:55 - 10:05
3 lekcja
10:05 - 10:50
3 przerwa
10:50 - 11:00
4 lekcja
11:00 - 11:45
4 przerwa
11:45 - 12:05
5 lekcja
12:05 - 12:50


Odp: Skończy zajęcia o godzinie 12:50
9 4 9
2009-12-20T18:45:16+01:00
Pierwsza lekcja trwa od 8.15 do 9
potem 10 minut przerwy
druga lekcja trwa od 9.10 do 9.55
potem 10 minut przerwy
trzecia lekcja trwa od 10.05 do 10.50
potem 10 minut przerwy
czwarta lekcja trwa od 11.00 do 11.45
potem 20 minut przerwy
piąta lekcja trwa od 12.05 do 12.50
robert skończy zajęcia o 12.50