Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:47:05+01:00
U - napięcie baterii = 3,5 V
I - natężenie prądu = 0,2 A
t - czas świecenia = 12 h
P - moc baterii = UI = 3,5 razy 0,2 = 0,7 W
Q - energia baterii = 0,7 razy 12 = 8,4 W/h
1kWh = 1000W/h
1000/8,4 = 119 baterii potrzeba do uzyskania 1kWh energii
119 razy 4 zł = 476 zł - koszt bateri


dasz najlepsze ? ;]
pozdro
1 5 1
2009-12-20T19:00:32+01:00
P=U*I
P=3,5*0,2
P=7 VA
P=7 W

7W*12h=84Wh=0,084 kWh

0,084=4
1=x

0,084x=4
x=47,62 Tyle kosztuje kWh
1 1 1