Odpowiedzi

2009-12-20T19:19:32+01:00
Ponieważ musi mieć bardzo wilgotną glebę/tzn.musi rosnąć w wodzie/ i dużo słońca.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:29:27+01:00
'nogi w wodzie'- oznacza korzenie w glebie, zawierającej odpowiednią ilość wody i soli mineralnych.
'głowę w ogniu'- liści i łodygę na powierzchni ziemi z dostępem do światła i ciepła.

Woda, słońce i odpowiednia temperatura są niezbędne, by ryż( oraz inne rośliny) mógł urosnąć.
3 4 3