Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:55:17+01:00
Korzyści
-pozyskiwanie wiedzy
-umiejętność postępowania w życiu
-poznawanie ludzi,przyjaciół,nauczycieli
-wykształcenie,które zapewni nam lepszy start w życiu
-nie marnowanie czasu
-poprzez dobrą naukę mozemy coś komuś udowodnić
Straty
-nie wysypianie się ;)
-nieopłacalne,niekorzystne znajomości
-osoby,którym się dokucza mogą mieć jakieś urazy na przyszłość
-uczenie się od rówieśników nieprzyzwoitych rzeczy
-stres
-poświęcanie wiele czasu szkole
1 4 1
2009-12-20T18:55:20+01:00
Korzysci: zdobywaja wiedzy, rozmowa z przyjaciółmi, zbobywanie nowych kolegów, rozwijanie sie w lekcjach pozalekcyjnych,
straty: nudzenie sie podczas lekcji, słuchanie głupot od nauczylieli,
,stratą jest to ze wogóle sie przesiaduje w tej szkole,mozna przeciez urozmaicic ten czas gdzie indziej,pocenie sie podczas zajęc, trudnosci ze wstawaniem rano
2009-12-20T18:59:47+01:00
Korzyści:
-zdobywanie wiedzy potrzebnej do zdobycia dobrego zawodu
-dowiadywanie się ciekawych rzeczy
-nawiązywanie nowych przyjaźni
-podtrzymywanie starych znajomości
-zabawa z kolegami
- zdobywanie nowych umiejętności (czytanie, pisanie...)
Straty:
-przemęczenie spowodowane nadmierną ilością nauki
-większe narażenie na choroby (szkoły to siedliska zarazków)
-niebezpieczne zachowania ze strony rówieśników
-problemy psychiczne spowodowane nadmiarem zajęć
-napotykanie braku kultury ze strony rówieśników (złe zachowanie może się udzielać)
- nieprzyjemni agresywni nauczyciele (rzadko ale czasem)