Odpowiedzi

2009-12-20T18:56:40+01:00
Zapalenie sie pojazdu
skaleczenie
zakarzenie jakas choroba
nieumiejetne ratowanie zycia ludzkiego a przy tym dbanie o własne zycie
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T18:58:25+01:00
Potrącenie samochodem

uderzenie przez rannego w wyniku szoku

brak powietrza i nie można oddychać

uderzenie jakimś przedmiotem wiozącym przez samochód
16 2 16
2009-12-20T22:16:22+01:00