Odpowiedzi

2009-12-20T20:02:54+01:00
Kłącze -paproć
Bulwy - kalarepa,buraki
Rozłogi - truskawka
Łodygi czepne -bluszcz
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T22:36:43+01:00
Kłącza - wieloletnia funkcja przetrwalnikowa, spichrzowa. Np: Perz, Konwalia.
Bulwy - funkcja spichrzowa, rozrodcza. Np: Rzodkiew.
Rozłogi - funkcja rozrodcza. Np: poziomka, pokrzywa
Łodygi czepne - szybkie wzniesienie liści ku światłu. Np: bluszcz, chmiel
9 4 9