Odpowiedzi

2009-12-20T19:33:54+01:00
Łajka pies na księzycu
Neil Armstrong
było ich dużo ?]\

W każdej legendzie jest podobno trochę prawdy, a więc i w tej o Twardowskim na Księżycu zapewne też.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T19:35:55+01:00
A) Pierwszym zwierzęciem był pies Łajka
b) Pierwszy człowiek na orbicie to Jurij Gagarin
c) Pierwszy człowiek na Księżycu to Neil Armstrong
d) Polak, który był na Księżycu do Mirosław Hermaszewski
1 5 1