Odpowiedzi

2009-12-21T18:59:15+01:00
-dając nowe produkty
- poprawiając jakość
- obniżając koszty
- obniżając cenę
- wprowadzając nowe technologie
- zdobywając nowe rynki
- poprawiając terminowość
- rozwijając reklamę, promocję i dystrybucję
- zwiększając zdolności produkcyjne
- udoskonalając zarządzanie

aby osiągnąc wymarzony cel należy podjąc wyznaczone wydatki finansowe.

Biznesplan musi zawierac wiele dokładnych i potwierdzonych szczegółowych informacji o kredytobiorcy i jego zajęciach-firmie


Mam nadzieję, że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T20:07:38+01:00
napisz, ze:
-firma potrzebuje nowych reklam, ulotek, wizytówek itp
-pozatym profesjonalnej strony internetowej
- trzeba by zatrudnic nowych młodych ludzi którzy maja doświadczenie w tej branży.
-najważniejszą sprawą jest zgrany zespół,
-rozwijać firmę nie tylko na region ale na caly kraj, no a zeby wybrac najlepszych pracownikow to ze robic swego rodzaju doswiadczenia "konkursy" na zdobywaniu nowych rynkow odbiorcow,
-premie dla pracownikow itp wkretka dobra rzecz,
-moze jakas reklama w regionalnym radiu gazecie
-napisz jeszcze ze zarzad bedzie sie starac o srodi z UE na rozwój firmy