Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:26:55+01:00
Konflikt w Irlandii Północnej,
konflikt na Cyprze,
Hiszpania i konflikt baskijsko-hiszpański,
Konflikty w byłej Jugosławii,
konflikt w Kosowie.
2 1 2
2009-12-20T19:28:39+01:00
Konflikt narodowościowy-konflikt na Cyprze między Turkami,a Grekami.W krajach bałkańskich między Chorwatami, Serbami, Bośniakami i Albańczykami.Konflikt między Czeczenami,a Rosjanami,w Hiszpanii Katalończycy walczą o odłączenie się od swojego kraju
konflikty religijne-konflikt w Czeczeni,ponieważ jest to kraj,który ma zupełnie odmienną religię i kulturę,konflikt w Irlandii Północnej
konflikty ekologiczne-np. w Polsce,aby chronić przyrodę,tworzyć parki narodowe itp.
konflikty o dostęp do żywności-praktycznie w każdym kraju słabo rozwiniętym
konflikty między krajami biednymi,a bogatymi,a także w samym kraju np. w Rosji tylko niektóre części kraju są dobrze uprzemysłowione,a reszta to biedna ludność

3 2 3
2009-12-20T19:36:39+01:00
Czeczenia-rosja
kosowo -serbia
gruzja - rosja
hiszpanie-baskowe
irlandczycy-protestanci a katolicy
2 3 2