Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:23:41+01:00
1. Jednostajnie przyspieszonym
2. Siła jest przyczyną zmiany stanu ruchu (zmiany pędu)
3.Jeżeli, stojąc sobie na bardzo śliskim lodzie i odepchniemy od siebie stojące też na tym lodzie sanki, to uzyskają one pęd w jedna stronę, ale my z kolei też zaczniemy ślizgać się po lodzie w kierunku przeciwnym.

W układzie My - Sanki obowiązuje zasada akcji i reakcji - my odpychamy sanki, ale sami też odpychamy się od sanek. Pęd niesiony przez odepchnięte sanki jest równoważony przez pęd odpychającego skierowany przeciwnie - w sumie pęd całego układu nie zmienia się.

liczę na najlepszą odpowiedź :)
1 5 1
2009-12-20T19:25:57+01:00
CIAŁA TE SPADAJĄ RUCHEM JEDNOSTAJNYM.
PRZYCZYNĄ ZMIANY PĘDU JEST DZIAŁANIE INNEJ SIŁY NA TO CIAŁO
1 5 1