Maszynka ułamkowa składa się z dwóch części. Części oznaczone symbolami ~ oraz # wykonują dwie różne operacje. Po wrzuceniu do tej maszyki liczby 2 otrzymano ułamek (pięć drugich) ; natomiast po wrzuceniu ułamka (jedna trzecia) otrzymano (dziesięć trzecich). Czego można się spodziewać po wrzuceniu ułamka (trzy czwarte)?

Proszę podać wynik i co robią części ~ oraz #. Do zgarnięcia 48 punktów. Potrzebuję rozwiązania na dzisiaj.
Dziękuję za przeczytanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:41:27+01:00
Na internecie to każdy głupi potrafi znaleźć, ale rozwiązać to należy.
Ja na razie rozkminiłem że część
~ jest odpowiedzialna za mnożenie 1/2
# za mnożenie 10
Dlatego wyjdzie 15/4

Ale nie potrafię na razie wyjaśnić jak to rozwiązać.
Jak rozkminie więcej to zedytuje.
1 5 1
2009-12-20T22:44:59+01:00
~ jest odpowiedzialna za mnożenie 1/2
# za mnożenie 10
Dlatego wyjdzie 15/4
2 3 2