Odpowiedzi

2009-12-20T19:23:35+01:00
Kochana Mamo.
Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia chciałabym Ci życzyć na Nowy Rok duzo cierpliwości dla mnie i taty, samych wspaniałych pomysłów na nowe pyszności a przede wszystkim dużo zdrowia i radości, które niech trzyma się Ciebie najdłużej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:26:01+01:00
Droga Mamo!
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia oraz żebyś zawsze była wesoła. Mam nadzieję, że te święta będą dla Ciebie wyjątkowe.
Twój syn ...
1 5 1
2009-12-20T19:29:57+01:00
Kochana Mamo !
W te święta ,gdy Bóg się rodzi chciałbym Ci życzyć ,żebyś już nigdy przeze mnie nie płakała . żeby w pracy wszystko szło Ci jak najlepiej i by twoje marzenia związane z awansem szybko się spełniły .Chciałbym Ci też życzyć byś nigdy nie była sama ,żeby tata Cię dalej kochał.Byś miała siły wstawać codziennie rano i robić nam kanapki.Mam nadzieje ,że kiedyś Ci się odwdzięczę .A przede wszystkim chciałbym ,żebyś w ten dzień była szczęśliwa.
troszke dziecinne ale są
1 5 1