1.Obok opisów wstaw odpowiednie litery B-bezkręgowce,K-kręgowce:
a)obecność chitynowego naskórka,
b)serce po stronie grzbietowej,
c)pnie nerwowe po brzusznej stronie ciała.
2.Podkreśl zdania prawdziwe:
a)Serce lwa znajduje się po brzusznej stronie ciała,
b)Układ nerwowy muchy jest położony po grzbietowej stronie ciała,
c)Pszczoła jest zmiennocieplna,
d)Muszla omułka jest szkieletem zewnętrznym.
e)Ważka rośnie przez całe życie,
f)Pingwin jest zwierzęciem stałocieplnym.

Potrzebuję na już:P
Z góry dzięki:P
Wybiorę najlepsza:D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:31:20+01:00
1.Obok opisów wstaw odpowiednie litery B-bezkręgowce,K-kręgowce:
a)obecność chitynowego naskórka,-B
b)serce po stronie grzbietowej,-B
c)pnie nerwowe po brzusznej stronie ciała.-B
2.Zdania prawdziwe:
a)Serce lwa znajduje się po brzusznej stronie ciała,
b)Układ nerwowy muchy jest położony po grzbietowej stronie ciała,
c)Pszczoła jest zmiennocieplna,
d)Muszla omułka jest szkieletem zewnętrznym.
f)Pingwin jest zwierzęciem stałocieplnym.
20 3 20
2009-12-20T19:32:11+01:00
A-B
b-B
c-B
2
a-fałsz
b-fałsz
c-prawda
d-prawda
e-fałsz
f-prawda


liczę na naj :)
25 2 25