Odpowiedzi

2009-12-20T19:29:07+01:00
Gdyby nie pismo to by nie bylo historii , nie była by niczego
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T19:39:04+01:00
Pismo to jedno znajważniejszych wynalaków ponieważ:
-dzięki niemu powstał system znaków(umownych)
-dzieki niemu można utrwalić język (mówiony)
-słowa i nazwy własne są zapisywane fonetycznym systemem alfabetycznym
-dzieki niemu liczby są zapisywane systtemem znaczenoiwym

Gdyby nie było PISMA nie było by NICZEGO(nas,histrii,ludów)


ps.mam nadzieję że pomogłam miałam to w szkole i dostałam 5 jeśli ci pomogłam daj najlepszą i jak cos to pisz :]