Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:28:05+01:00
2009-12-20T19:30:38+01:00
Wzór na pole trójkąta to P=a*h (przez 2)

a- podstawa trójkąta
h-wysokość
2009-12-20T19:29:56+01:00
Aby obliczyć pole trójkąta musisz skorzystać ze wzoru:

P= ¹/₂ a •h, gdzie

a- jest podstawą
h- wysokością poprowadzoną na podstawę

http://www.bazywiedzy.com/wzor-na-pole-trojkata.php
tutaj masz dokładnie pokazane dla jakich trójkątów jak należy obliczać