Do podanych prosuktów dopisz surowiec mineralny, z którego powstały:
produkty
-złote obrączki
-zapałki
-benzyna
-szklanka
-cegła
-szyny kolejowe
obom surowiec mineralny
2.wymień surowiec który według ciebie przynosi RPA największe zyski uzasadnij.
-platyna
-diamenty
-złoto
-węgiel kamienny
-rudy chromu
-rudy mangamu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Invi
  • Początkujący
2009-12-20T19:52:33+01:00
-złote obrączki- złoto
-zapałki- siarka
-benzyna- ropa naftowa
-szklanka- piasek, szkło
-cegła- glina, wapno, piasek
-szyny kolejowe- żelazo, węgiel, krzem, mangan, siarka, fosfor

2. Wydaje mi się, że diamenty, ponieważ w RPA są ich duże złoża i masa kopalni
2009-12-20T19:52:37+01:00
1.
złoto-złote obrączki
siarka-zapałki
ropa naftowa-benzyna
piasek kwarcowy-szklanka
wapno, piasek-cegła
żelazo-szyny kolejowe


2.
złoto i rudy chromu, RPA ma największe na swiecie wydobycie tych surowców
pomogłam mam nadzieję;)