Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:43:54+01:00
W tym nowym roku życzę Ci dużo szczęścia, zdrowia. Życzę Ci by wszystkie twoje marzenia znalazły spełnienie. Niech Bóg pomaga Ci w realizowaniu twoich pomysłów, planów. Życzę Ci, żeby wszystkieg czego będziesz chciał, potrzebował było zawsze pod dostatkiem.
15 4 15
2009-12-20T20:17:16+01:00
Szczęśliwego nowego roku :)
Dużo zdrowia, pomyślności, szczęscia.
Niech marzenia twe się spełnią, niech Ci słonko wiecznie świeci :)
i ogólnie :)
11 2 11