Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T19:42:32+01:00
Scrooge przez przemianą bym skąpym, bezlitosnym, niewrażliwym, bezdusznym i samolubnym człowiekiem, nie liczącym się ze zdaniem innych osób. Liczyły się dla niego tylko pieniądze i zysk.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:44:17+01:00
Scrooge przed przemiana był oziębły egoistyczny i oschły uważał ze boże narodzenie to głupota i nie warto sobie nim zawracać głowy. dążył on ciągle do bogactwa i nie zależało mu na życiu innych ludzi. przez swoje postępowanie był samotny i nieszczęśliwy. chociaż miał wspaniałą rodzina. jego póżniejszą zmianę można porównać do przemiany brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia