Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:52:21+01:00
Warszawa:
52° 13' N = czyli w zaokrągleniu 52°N
21° 00' E = czyli 21°E

Olsztyn:
53° 47' N = czyli w zaokrągleniu 54°N
20° 30' E = czyli 20°E albo 21°E (bo jest równo połowa xd)

Zielona Góra:
51° 56' N = czyli w zaokrągleniu 52°N
15° 30' E = czyli 15°E albo 16°E

Kłodzko:
50° 26' N = czyli w zaokrągleniu 50°N
16° 39' E = czyli w zaokrągleniu 17°E

Białystok:
53° 07' N = czyli w zaokrągleniu 53°N
23° 10' E = czyli w zaokrągleniu 23°E
3 4 3
2009-12-20T19:54:24+01:00
WARSZAWA-21 NA WSCHÓD / 52 NA PÓŁNOC
OLSZTYN-20,5 NA WSCHÓD / 54 NA PÓŁNOC
ZIELONA GÓRA-15,5 NA WSCHÓD / 52 NA PÓŁNOC
KŁODZKO-16,5 NAWSCHÓD / 50,5 NA PÓŁNOC
BIAŁYSTOK-25 NA WSCHÓD / 53 NA PÓŁNOC
1 2 1