Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:46:29+01:00
2009-12-20T19:51:49+01:00
Dziadek Toli – 840zł
Babcia Toli – 680zł

840zł + 680zł = 1520zł
1520zł / 2 = 760zł

Odp. Średni dochód miesięczny na jedną osobę wynosi 760zł.

Jeśli pomogłam liczę na najlepszą odpowiedź :)
25 4 25
2009-12-20T20:29:09+01:00
Emerytura dziadka Toli- 840 zł emerytura babci Toli- 680 zł 840 + 680 = 1520 zł 1520/ 2 = 760 zł Odp: Średni dochód na osobę w tej rodzinie wynosi 760 zł
11 3 11