Wskaż wśród podanych wypowiedzi te, które charakteryzują Twoją postawę wobec życia. Uzasadnij odpowiedź.

CZĘSTO LICZĘ NA SZCZĘŚCIE
NIE WIERZĘ W PRZYPADEK
LUBIĘ RYZYKO
UFAM, ŻE LOS MI SPRZYJA
WSZYSTKIE SUKCESY ZAWDZIĘCZAM WYŁĄCZNIE WŁASNYM DZIAŁANIOM
PECH PRZEŚLADUJE MNIE NA KAŻDYM KROKU
NIE PODEJMUJE DZIAŁAŃ, KTÓRYCH WYNIK JEST NIEPEWNY- CENIĘ BEZPIECZEŃSTWO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T19:53:28+01:00
Nie wierzę w przypadek ponieważ wszystko co dzieje się na świecie ma swój powód i jest nam potrzebne.
13 3 13
2009-12-20T19:57:52+01:00
1) Często liczę na szczęście- czasami chodzę nieprzygotowana na lekcję i liczę na szczęście, że w tym dniu pani z matematyki mnie nie zapyta;)
2) Nie wierzę w przypadek- np złamałam nogę, to nie przypadek, po prostu mogłam uważać
3) lubię ryzyko- bez ryzyka nie ma zabawy, czasami trzeba ryzykować żeby coś wygrać, osiągnąć
4)ufam, ze los mi sprzyja- szczególnie na niezapowiedzianych kartkówkach licze, że będę łatwe pytania
5) wszystkie sukcesy zawdzięczam wyłacznie własnym działaniom- np uczę się na sprawdzian i dostakę 5, to jest tylko i wyłącznie moja zasługa, ze się na niego przygotowałam i dostałam pozytywną ocenę
6)pech prześladuje mnie na każdym kroku- czego się nie dotknę upada i się rozbija, ciągle dostaje złe oceny nawet jak się uczę
7)nie podejmuje działaś, których wynik jest niepewny-cenię ryzyko- nie zakładam się na pieniądze, wiedząc, że mogę nie mieć prawdy.

A która sytuacja dotyczy Ciebie, sam wybierzesz;)

Licze na naj;P
11 4 11