Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:02:22+01:00
Równoległobok=a*h
a=4cm
b=6cm
h=2,5cm
P=a*h
P=4cm*2,5cm
p=10cm2
obwód=2*a+2*b
obwód=2*4+2*6
obwód=8+12
obwód=20cm
2009-12-20T20:20:45+01:00
A, b =boki prostojkąta
2a+2b=20/:2
a+b=10
ab=10
a=10:b
10/b+b=10/×b
b²-10b+10=0
Δ=b²-4ac=60,,,√Δ=2√15
x=(10+2√15):2=5+√15
x ₂ odpada , bo jest ujemne
a=10:(5+√15)=5-√15
odp. boki wielokata wynoszą: a=5-√15
b=5+√15
pozdrawiam
sprawdze jeszcz: a+b=10
5-√15+5-√15=10,,,,,,, 10=10
ab=10
(5+√15)(5-√15)=25-15=10
1 1 1