Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:03:40+01:00
Dawidze powinieneś przeczytać te książkę ponieważ moim zdaniem powieść "Quo Vadis" jest największą skarbnicą wiedzy na temat Chrześcijaństwa i historii Starożytnego Rzymu. Każdy człowiek bez względu na przekonania i rodzaj wyznawanej religii powinien po nią sięgnąć.
Powieść zawiera wiele wątków takich jak: miłosny, religijny itp., więc każdy znajdzie w niej coś co go zainteresuje. Ponadto sięgając po tę lekturę możemy poszerzyć swoja wiedzę historyczną na temat Rzymu i początków Chrześcijaństwa. Powieść Henryka Sienkiewicza pobudza także naszą wyobraźnię, ponieważ zawiera wiele opisów miejsc i przyrody co pozwala nam na głębsze przeżywanie losów bohaterów i jeszcze uważniejsze śledzenie akcji. Książka zawiera wiele prawd moralnych, których wiele jest zapomnianych w dzisiejszym życiu; a przeczytanie jej może pomóc nam nad refleksją nad naszym własnym życiem i postawą wobec innych ludzi.
Reasumując: książka jest naprawdę warta uwagi każdego. Pozwala na nowo odkryć istotę człowieczeństwa, a przy okazji dowiedzieć się wielu rzeczy z przeszłości.
1 5 1
2009-12-20T20:04:19+01:00
Moim zdaniem powieść "Quo Vadis" jest największą skarbnicą wiedzy na temat Chrześcijaństwa i historii Starożytnego Rzymu. Każdy człowiek bez względu na przekonania i rodzaj wyznawanej religii powinien po nią sięgnąć.
Powieść zawiera wiele wątków takich jak: miłosny, religijny itp., więc każdy znajdzie w niej coś co go zainteresuje. Ponadto sięgając po tę lekturę możemy poszerzyć swoja wiedzę historyczną na temat Rzymu i początków Chrześcijaństwa. Powieść Henryka Sienkiewicza pobudza także naszą wyobraźnię, ponieważ zawiera wiele opisów miejsc i przyrody co pozwala nam na głębsze przeżywanie losów bohaterów i jeszcze uważniejsze śledzenie akcji. Książka zawiera wiele prawd moralnych, których wiele jest zapomnianych w dzisiejszym życiu; a przeczytanie jej może pomóc nam nad refleksją nad naszym własnym życiem i postawą wobec innych ludzi.
Reasumując: książka jest naprawdę warta uwagi każdego. Pozwala na nowo odkryć istotę człowieczeństwa, a przy okazji dowiedzieć się wielu rzeczy z przeszłości.

to ze stronki : http://sciaga.onet.pl/12567,55,,,2,21010,sciaga.html
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:07:10+01:00
Ksiazke Quo vadis warto przeczytac gdyz jest to wciagajacja i piekna opowiec. Moze sie wydawac ze przewodni watek czyli milosc Ligii i Wincjusza skierowane jest bardziej to kobiecej czesci czytelnikow lecz lektura ta jest to dzieło o historii pierwszych chrześcijan oraz prześladowania Polaków przez zaborców. Naprawde szczeze polecam.


:))