Ułóż dedykację którą mógł byś umieścić na pierwszej stronie książki Małego Księcia przeznaczonej na prezent dla przyjaciela.
Twoja dedykacja powinna wyjaśniać dlaczego właśnie tą książkę ofiarujesz przyjacielowi.
Pilne!! pomocy:**

2

Odpowiedzi

2009-12-20T20:18:15+01:00
Droga przyjaciółko
dedykuję Ci tą książkę jako prezent za to że przyjaźnisz się ze mną. Wybrałam właśnie tę książkę ponieważ opowiada ona o wartości przyjaźnu. Wyjaśnia czym jest przyjaźń. Myślę żę przyjmiesz ją i dalej będziemy się przyjaźniły
Paulina
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:21:15+01:00
Drogi przyjacielu !
Chciałbym zadedykować tą książke przyjacielowi , który zawsze wspierał mnie i był w najtrudniejszych
momentach moje życia.
Dla tego,który umiał śmiać się i płakać razem ze mną ,nie oczekując niczego w zamian .
Myslę ,że spodoba Ci się ta książka , ponieważ tak jak główny bohater książki ,zawsze byłes przekonany ,że miłość i
przyjaźń jest najważniejsza w życiu! To Ty przekonałeś mnie ,że "najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" !
I dlatego tę własnie książke dedykuje Tobie -mojemu wiernemu i najlepszemu przyjacielowi!



mam nadzieje ze pomogłam :-)
4 2 4