Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:22:05+01:00
Wydaje mi sie sie dobra było by :
Zmiany pogody nie miały wpływu na Scrooge’a. Żadne ciepło nie mogło go ogrzać, żaden
mróz bardziej oziębić.
2009-12-20T20:22:47+01:00
"Nie rozstawał się się nigdy z tym swoim własnym, osobistym zimnem; mroził powietrze w kantorze podczas letnich upałów i pilnował, aby ów mróz nie zelżał nawet w dniu Bożego Narodzenia."
albo:
"Nie było wichury sroższej niż on.[...]Scrooge zaś nigdy nikomu nie okazał hojności."