Odpowiedzi

2009-12-20T20:20:50+01:00
Oznacza to, że czekamy na niespodziewanego gościa, jesteśmy gotowi nawet z nieznaną nam osobą przeżywać święta.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:21:15+01:00
Chodzi o to ,że jeżeli rodzina ,ktora daje na stół dodatkowe nakrycie,oczekuje na jakiegoś gościa(wędrowca,biedaka chociażby) i przyjmie go ciepło a także da jedzenie i picie ; )
bo wigilia to dzień w ,którym można wykazać się szczególną dobrocią w stosunku do innych ludzi ; )
mam nadzieje ,że pomogłam ; ))
pozdrawiam ; )
2 4 2
2009-12-20T20:21:14+01:00
Dodatkowe nakrycie przeznaczone jest dla wędrowca, który symbolizuje mającego się narodzić Jezusa, dla którego “nie było miejsca w gospodzie”
4 4 4