Komórka od zewnątrz jest otoczona ścianą komórkową i błoną komórkową. Jej wnętrze napełnia cytoplazma w której są rozmieszczone liczne rybosomy. Specyficzną cechą tej komórki jest to, że jej materiał genetyczny nie jest oddzielony błoną od cytoplazmy.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T20:33:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T22:38:21+01:00
Dokładnie - prosze o pytanie, bona razie nie potrafie pomóc..