To jest moja rodzina.w środku są moi rodzice.moja mama anna i mój tata robert. oni są bardzo tolerancyjni i kochani.na dole po prawej stronie są moja ciocia i jej mąż.na dole z lewej strony jest moja kuzynka ola i jej brat przemek.są bardzo weseli.na dole z lewej strony są moi dziadkowie.moja babcia krystyna i mój dziadek ryszard.na dole z prawej strony są moi pradziadkowie.moja prababcia ewa i mój pradziadek jacek.są staromodni,ale bardzo kocham swoją rodzinę.

poprosze na niemiekci ,poniewaz nie wiem czy dobrze to zrobilam:D tak dla sprawdzenia:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:32:00+01:00
Das ist meine Familie. In der Mitte sind meine Eltern. Meine Mutter und mein Vater anna robert. Sie sind sehr tolerant und geliebt. unten rechts ist meine Tante und ihre mąż.na unteren Teil des linken ist meine Cousine und ihr Bruder ola Przemek. weseli.na ganz unten auf der linken Seite sind meine Großeltern. Krystyna meine Großmutter und mein Großvater Richard. unten rechts sind meine Großeltern. ewa prababcia mein Großvater und meine Jacek. sind altmodisch, aber sehr liebe meine Familie.

Prosze o naj!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:42:54+01:00
Das ist mein rodzina.w Mitte rodzice.moja sind meine Mutter und mein Vater anna robert. Sie sind sehr tolerant und kochani.na unten rechts ist meine Tante und ihre mąż.na unteren Teil des linken ist meine Cousine und ihr Bruder ola przemek.są weseli.na ganz unten auf der linken Seite sind meine Großmutter dziadkowie.moja Krystyna und Mein Großvater ryszard.na rechts unten sind meine pradziadkowie.moja prababcia ewa und mein Großvater jacek.są altmodisch, aber sehr liebe meine Familie.