Odpowiedzi

2009-12-20T20:31:35+01:00
Wszyscy obywatele są równi wobec prawa to znaczy że każdy obywatel ma takie samo prawo jak i inni .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:31:58+01:00
Panuje demokracja
każdy może mieć coś do powiedzenia
wszyscy podlegają równej karze za przestępstwa
są równi
każdy może powiedzieć co myśli o jakim problemie
nikt nikogo nie krytykuje za to, że ma swoje inne od wszystkich zdanie
to jest właśnie demokracja, to jest to, że wszyscy są równi!
6 5 6
2009-12-20T20:32:28+01:00
Wszyscy obywatele są równi wobec prawa to znaczy że każdy np. polak ma takie same prawa bez względu na wykonywaną prace nie ma podziału.