Odpowiedzi

2009-12-20T20:33:16+01:00
Książka za 100 lat będzie grubsza , bardziej kolorowsza i ciekawsza będzie pełna obrazków i animowości .
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:37:03+01:00
Za 100 lat książka będzie elektroniczna i interaktywna. jej pamięc pomieści trylogię Sienkiewicza, encyklopedię i kilka słowników. Taka książka będzie niewielkich rozmiarów. Dzieki temu, ze bedzie ona miała dostęp do neta, to ludzie w kilka sekund znajdą recenzję o niej.
6 4 6
2009-12-20T20:41:18+01:00
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu książki były szanowane, czytane przez wykształconych ludzi. Z czasem jednak książka zaczęła być spychana na"boczny tor", a wszystko przez to, że nastąpił szybki rozwój techniki, który trwa nadal i nie jesteśmy w stanie przewidzieć co nowego pojawi się nawet w najblizym roku. Obecnie ciekawą lekturę ludziom z pokolenia "płaskiego ekranu" zastępuje komputer. Myślę, że za sto lat nasze wnuki nie będą uczyły się z tradycyjnych książek, a zastąpi im to animowana historyjka na ekranie laptopa. Już dziś wielu z nas czyta książki przez Internet. Są też tacy, który zamiat czytać idą "na łatwiznę" i wolą czytać(audiobooki).
5 3 5