Odpowiedzi

2009-12-20T20:38:07+01:00
Adaptacja filmowa ksiazki opowiesc wigilijna w 3D to naprawde jeden z najleprzych filmow ktore do tek pory widziałem. film ten charakteryzuje się naprawdę świetną grafiką , jest dużo momentów śmiesznych. film ten opowiada o losach starszego czlowieka do ktorego pewnej nocy wigilijnej przychodza duchy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:43:36+01:00
To najnowsza ekranizacja powieści Charlesa Dickensa.
Opowiada ona o skąpcu Scrooge'u, który zostaje zabrany przez świąteczne duchy w wyjątkową podróż.
Podczas tej wyprawy trzy duchy pokazują mu jakim był człowiekiem, jakim jest i co się z nim stanie jeżeli dalej będzie postępował tak jak dotychczas.