Cześć mam pytanie i proszę o szybką odp.!! za najlepsze dam maxx i polece go:)

Chciałabym się dowiedzieć jeżeli ktoś już miał sprawdzian z matmy klasa 6
O: objętości graniastosłupa, polu wielokąta itp ....
jakie były pytania pomóżcie plisss :) z Gory thx :***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:35:23+01:00
O czywiście ze wzorów ale i terz zadania na szustke i inne z trescią gdzie czeba wypisać dane i szukane i umieć przekształcać wzory
2009-12-20T20:39:41+01:00
Miałam, tak ale niestety mnie na nim nie było, ponieważ byłam chora, ale gdy się w najbliższym czasie dowiem to ci moge wszystko podać ale jeśli ci trzeba na jutro to juz niestety nie pomogę..
ale z tego co wiem to na takich sprawdzianach są takie zadanka:

1. W sześciokącie foremnym różnica długości dwóch przekątnych wychodzących z jednego wierzchołka wynosi 6 cm. Oblicz pole tego szcześciokąta.
2. Punkt M leży wewnątrz trójkąta równobocznego. Wykaż, że suma odległości punktu M od boków trójkąta jest równa długości wysokości tego trójkąta.
3. W trójkąt równoramienny ABC, w którym |AC|=|BC|, kąt C = 120stopni wpisano okrąg którego promień ma długość 3 cm. Oblicz długości boków tego trójkąta.
4. Na trójkącie ABC, w którym |AC|=|BC|, opisano okrąg o środku O i promieniu R=20 cm. Wiedząc że kąt AOB ma 120stopni. oblicz pole trójkąta ABC oraz długość promienia wpisanego w ten trójkąt. Rozważ dwa przypadki.

Takie coś zawsze jest..będą pewnie też jakieś zadanka o objętości itp.:)

mam nadzieję zę jakoś pomogłam:):):*
pozdrawiam:*:*:*:*