Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:39:10+01:00
Między Starym
między nowym,
Oto zachwycony
daje nam szczęście.
I przeszłości
mówi z przekonaniem
patrzeć do przodu,
patrzeć powrotem.
Najlepsze życzenia na Nowy Rok
2009-12-20T20:43:21+01:00
Między Starymi
między nowymi,
Tu przyjaźń
daje nam szczęście.
I przeszłości
mówi z przekonaniem
patrz do przodu,
patrz powrotem.
Najlepsze życzenia na Nowy Rok
2009-12-20T20:42:32+01:00
Między Starym
między nowym,
Oto zachwyt
daje nam szczęście.
I przeszłości
mówi z przekonaniem
patrz do przodu,
patrz z powrotem.
Najlepsze życzenia na nowy rok.

Wg. mnie tak powinno być.:)
1 5 1