Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:43:06+01:00
Dama serca- osoba, którą się kocha
rycerski wobec kobiet- dżentelmen
wystąpić z podniesioną przyłbicą- być z siebie dumnym
zachowac sie po rycersku- bardzo szlachetnie, z gracją
kruszyć o coś kopie- walczyć o coś
stanąć w szranki- rywalizując z kimś

prosze ;))
20 4 20
2009-12-20T20:50:52+01:00
Dama serca - ukochana kobieta , wybranka ktorej ślubował miłość
rycerski wobec kobiet - szarmancki, kulturalny,opiekuńczy
wystapic z podniesiona przylbica -przedstawić swoje stanowisko, otwarcie bez lęku.
zachowac sie po rycersku-zachowywac sie odwaznie meznie wytrwale kulturalnie.
kruszyc o cos kopie-Walczyć zabiegać o coś najczęsciej o coś waznego,a w rzeczywistości błahego
stanac w szranki-stanąć do walki, współzawodnictwa.
19 4 19