Zapisz podane wyrazenie w odpowiedniej formie oddziel tematy fleksyjne od koncowke. Zwroc uwage na pisownie. Podkresl koncowki kolorowym dlugopisem.

cicha woda-N. lp:
cieple kluchy-C. lm
złata raczka-N.lp
czarna owca-B. lp
gruba ryba-B.lp
ofiara losu-C.lm

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:43:54+01:00
Cichą wodą
ciepłe kluchy
złotą rączką
czarną owcę
grubą rybę
ofiary losu

chyba tak ;) a tych końcówek nie umiem, nie pamiętam już .
mam nadzieję, że pomogłam ;P
77 2 77
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:44:46+01:00
Cich|ą wod|ą
ciepł|ym kluch|om
złot|ą rączk|ą
czarn|ą owc|ę
grub|ą ryb|ę
ofiar|om losu|
16 3 16
2009-12-20T21:03:31+01:00
Cicha woda - cichą wodą
ciepłe kluchy - ciepłym kluchom
złota rączka - złotą rączką
czarna owca - czarną owcę
gruba ryba - grubą rybę
ofiara losu - ofiarom losu
35 4 35