Odpowiedzi

2009-12-20T20:44:48+01:00
` nawet nie dałeś/aś załącznik.a . ! ; p
1 1 1
2009-12-20T20:47:57+01:00
Prostopadłe są wtedy gdy tworzą kąt prosty. Daj załacznik to bedzie latwiej wytlumaczyc
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:49:28+01:00
Pomóc ci moge tylko pisząc co to jest para prostopadła graniastosłupa:
para prostopadła graniastosłupa-to takie które sa do siebie prostopadłę czyli znajdują sie naprzeciwo siebie

ps.jeśli pomogłam daj najlepszą ;]