Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:50:50+01:00
ZASADA: Jeśli siły działające na ciało nie równoważą się to ciało porusza się z przyspieszeniem wprost proporcjonalnym do siły wypadkowej, a odwrotnie proporcjonalnym do masy ciała.
WZÓR:
a=1przez m Fw= Fw przez m
2009-12-20T20:53:00+01:00
Jeśli siły działające na ciało nie równoważą się(czyli siła wypadkowa jest różna od zera), to ciało porusza się ruchem zmiennym z przyspieszeniem, którego wartość jest wprost proporcjonalna do wartości siły wypadkowej
Fw różne od 0 - a=Fw/m