Od podanych bezokoliczników utwórz imiesłowy.

Czytać -........................................
Wziąć - ........................................
Pisać - ........................................
Przejść - ........................................
Przechodzić- ........................................
Przeczytać - ........................................

Pilnie potrzebuję.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:50:31+01:00
Czytając
wziąwszy
pisząc
przechodziwszy
przechodząc
przeczytawszy

:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T20:51:25+01:00
Czytający
wziąwszy
piszący
przychodząc
przeczytawszy
2 4 2
2009-12-20T20:54:16+01:00
Czytający
biorący, wziety
piszący
(tu nie wiem)
przechodzący
przeczytawszy

nie wiem czy jest dobrze...zalezy jakie to maja byc imieslowy...
2 3 2