Odpowiedzi

2009-12-20T20:53:18+01:00
Taka prośba mogla by dotyczyc np zrobienie dyskoteki albo odnowienie łazienek wstawienie luster w łazienkach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T20:54:46+01:00
Ja mam pomysł (no dokładnie to już takie coś miałam więc mogę podpowiedzieć) byś napisała prośbę o pozwolenie zrobienie akcji charytatywnej.
Cel to będzie zgoda na zrobienie akcji charytatywnej i udzielenie pomocy (no tam komu będziesz chciała np. dzieciom z Afryki) ja miałam osobom cierpiącym na Epidermodysplasia verruciformis (sprawdź w googlach). Sytuacja to nie wiem o co dokładnie chodzi ale może o to że na to by na święta te osoby miały spokojnie spędzone dni w gronie rodziny.
1 5 1