Odpowiedzi

2009-12-20T21:00:09+01:00
Helleński - to kultura grecka
hellenistyczny - to kultura grecka wzbogadzona o elementy kultury orientalnej.

Myśle że ci pomoglam :D
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:01:55+01:00
Helleński (grecki) odnosi się do Greków zamieszkujących Helladę, czyli Grecję
hellenistyczny dotyczy kultury i tego wszystkiego co pozostało po podbojach Aleksandra Macedońskiego